utorak, 11. kolovoza 2015.

Trajna Šminka

Pa krenimo

Kao mama dvoje klinaca, moj život je ubrzan.
Nanošenje šminke mi oduzima dosta vremena (chitaj lijena sam za to) .
Ja ko ja, surfanjem sam naletila na trajno iscrtavanje obrva.
I to mi je doslovno promjenilo život.
A sad dosta TOPŠOP reklama.

Na jednom od onih grupnih popusta, naletila sam na ponudu od 799 umjesto 1767kn.
Realno kad si sve uzmem u obzir to i nije puno s obzirom da ste mirni 3-5godina.

Radi se o salonu Borealis Beauty .

A sad malo tehnikalija, odnosno c/p



TRAJNA ŠMINKA
Permanent make-up ili trajna šminka je korigiranje sitnih
nedostataka ili naglašavanje određenih crta lica,
najčešće obrva, usana, iscrtavanje linije uz trepavice.
 Trajna šminka jednostavno je rješenje za žene koje žele biti dotjerane.
Prije odluke što ćemo  promijeniti, svakako treba prvo razgovarati o
vašim željama, a stručna će osoba odlučiti može li dobiti takav efekt
ili će vam nešto drugo preporučiti. Ovisno o tipu kože, a i boji pigmenta,
postojana je  od dvije do šest godina. Kada boja izblijedi, pigmentiranje
se može ponoviti. Lice je prvo potrebno očistiti i na kožu nanijeti kremu
za površinsku anesteziju. Važno je da se pigmentiranje izvodi precizno i
brzo kako se koža ne bi previše nadražila. Nakon unošenja pigmenata
na tretirano područje stavljaju se specijalni hladni  oblozi.

OBRVE - pigmentiranje u potpunosti slijedi prirodni smjer rasta  
obrva tako da razlika jedva primjećuje.Žene koje su iz bilo kojeg razloga
ostale bez obrva mogu se riješiti konstantnog crtanja olovkom i
 opterećenja o postojanosti iste.  Samim oblikovanjem obrva stvara se
okvir vašim očima, a one se ovim postupkom mogu dovesti
gotovo do savršenstva.

GUŠĆE TREPAVICEI LINIJA NA KAPKU  - pigmentiranjem uz sam rub
trepavica na mjestu gdje počinju rasti, laganim iscrtavanjem postižemo
efekt kojim izgledaju gušće i punije. Uz to se može napraviti klasična linija
na kapku, kojom samo naglašavamo i uokvirujemo oko .

KONTURA USANA - svakako je važno reći da se može postići savršena
simetrija, a mogu se ispraviti i sitni nedostaci. Najčešće je riječ o konturi
u prirodnoj boji usana. Ako su same usne blijede mogu se lagano
nadopuniti pigmentnom bojom koja najbolje odgovara prirodnoj boji usana.

Važno je naglasiti da se  radi s pigmentnim bojama proizvedenih od
sirovina s certifikatom o čistoći. Uz ljepši izgled, time dobivamo i na
vremenu koje nam je potrebno za svakodnevni make-up, a najbolja je
stvar u tom postupku da i u trenucima kada ne bismo smjeli biti
našminkani (sauna, bazen,...) izgledamo lijepo i dotjerano.
VRATIMO SE MENI

Ovako smo krenuli

  Prvo se nanosi mast kako bi ublažila ubode iglicom.On stoji kojih 15-20min(ovisno o tome koj se primjenjuje)

Nakon toga slijedi otklnjanje suvišnih obrva i iscrtavanje, da bi imali viziju kako bude izgledalo.
Odabire se boja.

Nakon boje slijedi pikanje, pa zatim nanošenje boje u površinskom sloju da bi se još upila.

 Postupak se ponavlja nekoliko puta da se ispuni što je više moguće.
Bol ovisi od osobe do osobe, kapci na ljestvici od 1-10 su 10, dok obrve su više neugodne nego što bole.

Kad je bal nek je maskenbal, napravili smo i gornje kapke. 


DAY 1:

Trenutno sam natečena. Prem da nije još sve sjelo na svoje mjesto, vidi se da je stvarno profesionlno izvedeno.
Nije da boli kolko osjetim zatezanje. Nadam se da che do jutra biti bolje.

DAY 2:

Jutros sam još naotečena. Imala sam potrrbu protrljat  okeca al sam se sjetila da nebi trebla.
Prije spavanje je bilo puno bolje. 

 DAY 3:

Danas je puno puno bolje. 
Smeđi pigment koj smo odabrali za obrve se pocheo pojavljivat.
Kapci su još malo sjetljivi al ništa strašno.

Day 5:

Osjetljivo je josh samo na dodir. Dosata pigmnta se skinulo sto je i bilo za ochekivat.
Za 5 dana, kad se koža oporavi idem na nadopuno pa nastavak slijedi.

 

Nema komentara:

Objavi komentar