ponedjeljak, 8. prosinca 2014.

BRAZILSKO FENIRANJE

Nakon traženja normalne cijene po salonima, jednostavno sam odustala.

Na dužinu moje kose (koja je do ramena) cijene se kreču od cca 400kn pa gore.

No imamo mi naš ebay.

 http://www.ebay.com/itm/301304330018?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Cijena : 14usd, u grubo 84kn. Velika razlika naspram ovih 400

Stiglo je za cca tjedan dana. Kad sam otvorila kuvertu, miris me očaro.

Od stalnog blajhanja kosa mi je koma


Naravno da nisam mogla čekat i probala sam isti dan.

Prvo sam kosu dobro oprala s dječijim šamponom i to 4 puta (klincima sam popalila).

Kosu treba dobro osušit.

Kad je kosa skroz suha, nanosi se keratin s onim kistom s kojim se nanosi i farba za kosu.

Kosu treba razdijelit na 3 dijela. Desni, lijevi i stražnji.

Pramen po pramen u tankom sloju nanosi se keratin, cca pol centimetra od korjena.

Kad se nanese na cijelu kosu, potrebno je dobro počešljat i potrudit se da kosa cijelo vrijeme bude ravna.

Tretman ostavit da djeluje 30-40min

OBAVEZNO PAZIT DA NE DOĐE U KONTAKT S OČIMA.

Ovako je izgledala kosa sa nanesenim keratinom:

Kosu treba još jednom osušit fenom na srednjoj temperaturi.

Potrebna vam je pegla koja ide do 230c

Ja koristim Remington 230 (jedini koristan poklon koj sam dobila od supruga)

Svaki pramen treba izravnat bar 5x kako bi se keratin fiksiro u kosu.
REZULTAT:

Ja sam zadovoljna. Kosa mi je pod rukama svilenkasta, meka i sjajna.

Nakon tretmana važno je:
-Kosu NE prat 72 sata
-Nikakve gumice, trake, špange.... 72 sata

Kemikalija je poprilično agresivna za oči pa tretman radite u velikom i dobro prozračenom prostoru.

Održavanje: baby love šampon (najpovoljniji), prem da ima i specijalnih šampona za kosu tretiranu keratinom



Nema komentara:

Objavi komentar